Search your favorite song for free


2. FNAF SL RAP - "You Belong Here" Nightcore by JT Machina

FNAF SL RAP -

FNaF SL by Scott Cawthon Lyrics [Intro] You don't know what we've been through Things got worse when we met you You don't know what we've been through We'll show you what we've been through [Verse 1] My name is Eggs Benedict But I won't be working the breakfast shift This job had no prerequisite Does that mean I should've been hesitant Instead of just accepting it? Cuz I'm Digging up a couple skeletons With artificial intelligence I'd better quit now, to hell with this Nope, I can't now, too late This elevator's going down to my grave Underground, look around, not a sound can escape Freaking out - I'm how many hours away? (AHH) Feels like I've been down here for days This free pizza voucher can wait Not gonna lie, not proud of the pay Hey boss, how about a raise? A mechanical clown, with a powerful gaze Locked in a coffin, bound like a slave Try counting the plates coming out of her face Has she found any way to get out of her cage? Maybe (What?) they're not so bad Baby! (Yah?) Just stop, relax Sorry that I can't help you out Yes you can we'll tell you how! [Hook 1] Can't help but feel like you belong here But I wanna leave, I just gotta leave You know that something's going wrong here And she's watching me, now she's onto me Come find out what's been going on here Has my progeny, caught up to me? Can't help but feel like I'm a pawn here Is that honestly, when they talk to me? [Verse 2] Remember the crew? Yes I do! Foxy, Bonnie, Freddy too But who the heck are the rest of you?! And why has anybody been renting you? Welcome eggs, I guess you're new Yep just got here, can I get the scoop? Sure you can, I'll get you through My simple guidance should make sense to you You need a vent to get to every room There's plenty work we've left to do Make sure everybody's at the proper station Shock them for a little motivation! Wow, that sounds awful ruthless Foxy's watching, stop moving! Ballora hears your footsteps Wait, was that Freddy? Don't look yet There's something with the air quality Cuz I'm breathing hard and it's hard to see All these designs are monstrosities Why would a robot need lots of teeth? I'll try not to walk into the jaws of beasts Either that or a springlock chomping me Is there anyone alive who can talk to me? You want the scoop? Follow me! [Hook 2] Don't make a sound if something draws near I'm not shocking them like they're shocking me Drop, crawl and pray that we do not hear Did not know how awful this job could be Can't help but feel like you belong here Am I part of them, are they part of me? You'll do a phenomenal job here I don't know what she pretends not to be [Bridge] I've got a dark side Soon you will meet her You'll join the circus I'm the ring leader Now come a little closer And I'll serve you some ice cream You don't know a nightmare 'Till you've seen into my dreams [Verse 3] I'm touched you've opened up to me Just stuck down here, that would suck to be But I'm walking out of that front door To go home with a little bowl of popcorn Where there are no monsters Just me and my soap operas Then why do I keep on returning? You'd think by now we'd all be learning What's the story in all this clutter Give me more than exotic butters Some cryptic lines will be fine Keep your innards, and I'll keep mine She's pulling strings, but I'm tryin' To figure out what kinda puppet I've been Never gonna let her get under my skin Heard of purple guy? You're gonna like him! [Hook 3] Can't help but feel like you belong here But I wanna leave, I just gotta leave You know that something's going wrong here And she's watching me, now she's onto me Come find out what's been going on here Has my progeny caught up to me? You know you're nothing but a pawn here Am I part of them? Are they part of me?

nothing at of , which is



4. RED - Already Over - Nightcore

RED - Already Over - Nightcore

Lyrics: You never go You're always here (suffocating me) Under my skin I cannot run away Fading slowly I'd give it all to you Letting go of me Reaching as I fall I know it's already over now Nothing left to lose Loving you again I know it's already over, already over now My best defense, running from you I can't resist, take all you want from me Breaking Slowly I'd give it all to you Letting go of me Reaching as I fall I know it's already over now Nothing left to lose Loving you again I know it's already over, already over now! You're all I'm reaching for It's already over All I'm reaching for! It's already over now I'd give it all to you I offer up my soul It's already over, already over now! Give it all to you Letting go of me Reaching as I fall I know it's already over now Nothing left to lose Loving you again! I know it's already over now! It's already over now! I know it's already over, already over

nothing at of , which is




7. RED - So Far Away - Nightcore

RED - So Far Away - Nightcore

Lyrics: I am right here with you I couldn't be more close Pretending that I'm in this moment When I'm only a ghost I listen to the words you're saying Words I'm finding to believe It's like I'm leaving from a distance Where you're out of reach I want to feel it When I meant it When I say it Can you hear me at all? And I feel so far away, Far away from everything Outside wondering When I got lost I throught my arms up in the air Why do I disappear? How can your love be so close? When I'm so far away Remember when you found me drowning You pulled me from the deepest end I promised I will never leave you Now I'm drowning again It's killing me with every breath Witnessing the live I've left Only you know who I am I'm reaching out my hand I want to feel it When I meant it When I say it Can you hear me at all? And I feel so far away, Far away from everything Outside wondering When I got lost I throught my arms up in the air Why do I disappear? How can your love be so close? When I'm so far away I'm so far away (I'm so far away) I'm so far away (I'm so far away) I'm so far away Yeah I don't wanna waste time Living a half-life Are you listening? Now give it back to me I remember everything The way I used to be Yeah, give it back to me Yeah, give it back to me I hear your voice But inside I'm lost And I feel so far away, Far away from everything Outside wondering When I got lost I throught my arms up in the air Why do I disappear? How can your love be so close? When I'm so far away I'm so far away I'm so far away Yeah

nothing at of , which is